Čtvrtek, 25 dubna, 2024
- Reklama -magazin
HomeMódaSledují je miliony lidí, u nohou jim leží svět luxusní módy!

Sledují je miliony lidí, u nohou jim leží svět luxusní módy!

Jsou krásné, jsou slavné a jsou sledovány. Milují módu a módní svět miluje je. Influencerky jsou dnes již nedílnou součástí módního byznysu.

Herečka Danna Paola na přehlídce Fendi v Miláně.
Snad zřetelnější to nemohlo být na nedávné přehlídce italské módní značky Fendi, která vedle hvězd showbyznysu pozvala na milánskou prezentaci kolekce sezóny Podzim/Zima 2022 i ta nejslavnější jména virtuálního světa sociálních sítí.

Pro influencery vznikla „samostatná kategorie“ v rámci módní branže již před pár lety. Prorokovali jim krátkou slávu, ale faktem je, že někteří z nich si svoji pozici ještě více upevnili. Vybraným se dokonce podařilo uchopit svoji popularitu a zájem tak, aby vybudovaly doslova vlastní impérium, ať už s vlastními kolekcemi, exkluzivními spoluprácemi nebo speciálními mediálními projekty.

Ve světě luxusní módy samozřejmě hrají první housle ženy. Pomáhá jim jejich půvab, někdy klasická krása, jindy originální zjev, snaha experimentovat či vybočovat z řady. Nebo někdy je to prostě jen silné materiální zázemí, které jim hned v úvodu umožnilo ponořit se do světa luxusních oděvů a doplňků (startovat s vlastními investicemi) a následně využít popularity a fascinace internetového publika pro další a další růst a zisk.

Zmíněná přehlídka FENDI byla doslova střediskem výkvětu influencerské elity a my vám tak představujeme „TOP devítku“, která vládne světu sociálních sítí (minimálně, když přijde řeč na luxusní módu).

Danna Paola – 33,2 milionu sledovatelů
Je jedinou v seznamu, která je primárně herečkou a teprve potom influencerkou. Miluje však módu a luxusní kousky předvádí přímo na denním pořádku. Značka Fendi s ní má kontrakt jak s ambasadorkou pro Mexiko a latinskoamerické země. Paola, kterou proslavil seriál Elita na Netflixu, má obrovský zásah a její popularitu ji staví do pozice influencerské megastar.

Chiara Ferragni – 26,3 milionu sledovatelů
Italka, jejíž startovací pozici usnadnily rodinné peníze, je nejslavnější italskou influencerkou, kterou často zmiňují i ​​magazíny jako Forbes či TIME a pravidelně je magnetem společenských akcí, často větším než filmové hvězdy. Má několik exkluzivních kontraktů, vlastní značku, objevuje se na přehlídkách slavných značek jako DIOR, Fendi, Versace a dalších.

Italská megastar Chiara Ferragni na… Foto: Daniele Venturelli/Getty Images for Fendi
Italská megastar Chiara Ferragni na přehlídce Fendi v Miláně.
Valentina Ferragni – 4,2 milionu sledovatelů
Mladší sestra Chiary využila slávy rodinného příjmení a postupem času se jí daří budovat si vlastní renomé i pozici na trhu. Je zakladatelkou vlastní značky a magazín Forbes ji zařadil do seznamu 30 pod 30, seznamu nejúspěšnějších mladých podnikatelů.


Redakce radí: Nechce se inspirovat dalšími pozitivními příběhy a uskutečněte i svůj sen.


- Komerční sdělení -pr clanky

Najnovjše články